بررسی تطبیقی تاثیر آموزش صریح، درونداد ارتقا یافته و روش اکتشافی هدایت شده در تولید افعال مجهول بین زبان آموزان ایرانی: رویکرد یادگیری زبان به کمک رایانه

سپیده رفیعی سخایی؛ دکتر بیوک بهنام؛ دکتر زهره سیفوری

دوره 12، شماره 1 ، فروردین 1402، ، صفحه 129-153

https://doi.org/10.22049/jalda.2024.28567.1539

چکیده
  امروزه همگان پذیرفته ­اند که دستور زبان آن­قدر مهم است که  نباید نادیده انگاشته شود. افعال مجهول انگلیسی می­تواند به­ عنوان یک بخش گرامری دشوار برای زبان­آموزان ایرانی به حساب آید. این مطالعه با هدف بررسی تطبیقی ​​و تجربی تاثیر آموزش صریح، تکنیک درونداد ارتقا یافته و رویکرد اکتشفافی هدایت‌ شده بر تولید افعال مجهول بین ...  بیشتر